دانلود سریال Dear X 2025

دانلود سریال Dear X 2025

با بازی کیم یوجونگ و هونگ جونگ هیون

 

نام ها: ایکس عزیزم

محصول: 2025 کره جنوبی از شبکه TVING

ژانر: هیجان انگیز | عاشقانه | جنایی | ملودرام

تاریخ پخش: Nov 6, 2025

قسمت ها: 12

روز های پخش: پنجشنبه

مدت زمان: 60 دقیقه

وضعیت: پایان یافته

بازیگران:

Kim You Jung – Kim Young Dae – Kim Do Hoon

قسمت آخر اضافه شد.

زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.

آهنگ های سریال اضافه شد.

خلاصه داستان: بک آ جین که دوران کودکی پر از خشونت خانگی داشته، یاد گرفته احساساتش را پنهان و دیگران را کنترل کند. او حالا با زیبایی و استعدادش تبدیل به یک ستاره‌ی مشهور شده، اما روی تاریک و خطرناکی هم دارد. تنها کسی که همیشه کنارش بوده “یون جون سو” است؛ مردی که همه‌چیزش را برای او گذاشته، ولی در نهایت تصمیم می‌گیرد آ جین را نابود کند.

.

 

.

 

اطلاعات بیشتر سریال

امتیاز:

 

.

 

لیست بازیگران

نقش‌های اصلی:

 

نقش‌های مکمل:

  • Kim Yoo Mi
  • Hong Jong Hyun در نقش Moon Do Hyeok [A Jin’s fiancé]
  • Kim Ji Hoon
  • Hyun Seo Ha در نقش Seok Hyang I [A Jin’s manager]

 

.

 

سازندگان سریال

نویسندگان:

Ban Ji-Woon (webcomic)

Choi Ja-Won

 

کارگردانان:

Lee Eung Bok – Park So Hyun

 

.

 

سایر عناوین سریال

عنوان بومی سریال:

친애하는 X

 

عنوان های دیگر سریال:

Chinaehaneun X

 

تیزر و تریلرهای سریال

Baek Ah jin Teaser

 

*

 

پخش آنلاین (سافت ساب) WEB-DL

E01: 480p540p720p720p.x2651080p

E02: 480p540p720p720p.x2651080p

E03: 480p540p720p720p.x2651080p

E04: 480p540p720p720p.x2651080p

E05: 480p540p720p720p.x2651080p

E06: 480p540p720p720p.x2651080p

E07: 480p540p720p720p.x2651080p

E08: 480p540p720p720p.x2651080p

E09: 480p540p720p720p.x2651080p

E10: 480p540p720p720p.x2651080p

E11: 480p540p720p720p.x2651080p

E12: 480p540p720p720p.x2651080p

 

*

 

زیرنویس فارسی چسبیده (سافت ساب) WEB-DL

آپلودبوی

E01: 540p

E02: 540p

E03: 540p

E04: 540p

E05: 540p

E06: 540p

E07: 540p

E08: 540p

E09: 540p

E10: 540p

E11: 540p

E12: 540p

.

لینک مستقیم

E01: 480p540p720p720p.x2651080p

E02: 480p540p720p720p.x2651080p

E03: 480p540p720p720p.x2651080p

E04: 480p540p720p720p.x2651080p

E05: 480p540p720p720p.x2651080p

E06: 480p540p720p720p.x2651080p

E07: 480p540p720p720p.x2651080p

E08: 480p540p720p720p.x2651080p

E09: 480p540p720p720p.x2651080p

E10: 480p540p720p720p.x2651080p

E11: 480p540p720p720p.x2651080p

E12: 480p540p720p720p.x2651080p

 

*

 

نسخه بدون زیرنویس WEB-DL

E01: 480p720p

E02: 480p720p

E03: 480p720p

E04: 480p720p

E05: 480p720p

E06: 480p720p

E07: 480p720p

E08: 480p720p

E09: 480p720p

E10: 480p720p

E11: 480p720p

E12: 480p720p

 

*

 

دانلود زیرنویس از سابسورس

 

*

 

زیرنویس سریال

نمایش لینک های دانلود

ترجمه آفتابگردان 

همه قسمت ها 

قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم

.

ترجمه دینگو 

همه قسمت ها 

قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم

.

ترجمه آیرن 

همه قسمت ها

قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم

.

ترجمه ایان 

قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم

 

*

 

آهنگ های سریال

Various Artists – Dear X

Part.1: Lim Kim – Run & Run

Part.2: Elaine – Insane

Part.3: Minnie – Devil’s Angel

Part.4: Sam Ock – Goodbye

Part.5: COCONA – Ego

Part.6: Olivia Marsh – Eyes On Me

 

*

 

دانلود سریال Dear X 2025

 

*

 

 

آموزش خرید اشتراک VIP

چند نکته که قبل از خرید اشتراک باید رعایت کنید

1. در هنگام خرید حتما از آخرین نسخه مروگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

2. از ایمیل معتبر برای ثبت نام استفاده کنید.

3. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید و اگر مشکلتان حل نشد، از طریق ارسال تیکت در پنل خود، باما در ارتباط باشید.

مطالب مشابه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

3636
دیدگاه

1801 دیدگاه ها
1835 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
بیشترین پاسخ
675 ارسال کنندگان دیدگاه
تازه ترین قدیمی ترین پر امتیازترین
HODA

چگونه از تگ اسپویل ( برای لو ندادن جریان داستان )استفاده کنیم ؟

اسپویل کننده

راه اول :
قبل از تایپ متنی که حاوی اسپویل هست ، یکبار روی تگ اسپویل ( یعنی کلمه spoiler ) کلیک کنید و بعد متن رو تایپ کنید ، در انتهای متن ، یک بار دیگر ، روی تگ اسپویل کلیک کنید .
راه دوم :
بعد از این که متنی که حاوی اسپویل هست را تایپ کردید ، کل متن را ، به شیوه کپی کردن ، گرفته ، سپس تگ اسپویل را یک بار کلیک کنید.

سحر

ببینیدش هوانگ این یوپ هم توش هس

fargol

خیلی سریال خوبی بود و حرص در آرررر

Fatemeh🧚🏻‍♀️🩷

من که خیلی دوستش داشتم… البته موافقم که

اسپویل کننده
میتونست پایان بهتری داشته باشه و همینطور با نظر اون دوستمون که گفت فصل دو میتونه داشته باشه هم موافقم…و اینکه من واقعا حس بدی به آجین نداشتم درسته روانی بود😂 ولی خب توی خانواده ای که اون بزرگ شده بود با اون پدر و اون مادر واقعا بهتر از این هم نمیشد…یه جایی از سریال به خودم گفتم اتفاقا همچین آدم بدی هم نیست آجین…اون هر کسی که بهش یه بدی‌ای کنه یه جوری حقشو می‌ذاره کف دستش که دیگه از اون💩ها نخوره و راستش خوشم اومد چون من توی زندگیم دقیقا برعکس این قضیه م😂💔بعد که قضیه مادربزرگ کانگ پیش اومد نظرم عوض شد گفتم اخه این پیرزنه چه گناهی کرده بود…ولی بعدش دیدم نه پیرزنه خودش افتاده بود و باز همون برداشت قبلم برام تداعی شد…البته اینکه چرا اینقدر با جونسو بد بود رو درک نکردم…کانگ هم مرگش ناراحتم کرد اما خودش خیلی حساس بود…بابا یه کاته دیگه😏😂کیم جه اوه هم که خودش خواست که قربانی بشه…نمیدونم شایدم منم روانی ام😂👩🏻‍🦯

nana

اسپویل کننده

حقیقت اش وقتی هوانگ این یوپ مرد من از اجین نفرت گرفتم
اسم کارکترو توی داستان یادم نیست
قبول دارم هو این کانک بود یا همون هوانگ این یوپ که بگم باعث خودکشیش شد خود اجین بود چی می شد اجین با این کانگ ازدواج می کرد اصلا اون به کنار فقط باهم می موندن از طرفی فشار های سوجو بیشتر می شد و می گفت چرا بعد از 1 سال بهم نمی زنی بگو فلان و…
اجین هم دنبال بهونه بود و وقتی این کانک ازواج ارود رو کار باهاش بهم زد که اونم خودکشی کرد و تهش هم رفت تو خونش ازش عذر خواهی کرد ولی خب نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه فایده ای داره؟
و بعدش هم که اون قضیه شوهر اوسکل اش اومد رو کار تهش سوجو اومد رید به زندگی که اجین با بدبختی ساخته بود و تهش رفتن خودشونو جر داد تا دوتایی باهم تو اون دنیا برسن و کارگردان گفت زرشک و اجین زنده موند یعی اجین الکی الکی این همه مرد رو فدا کرد واقعا درکش نمی کنم خدایی
حالا داخل پرانتز هم باید بگن خود این کانک دیر یا زود خود کشی رو میکرد ازش معلوم بود خدایی ولی خب اجین اونو جلو انداخت
اگر فصل 2 ایی بیاد ارزش دیدن نداره کیو میخوان بیارن اجین فداش کنه دیگه همه چی رو از بین برده به نظرم یک یا دو قسمت برای شفاف سازی بدن بسه لازم به فصل 2 نیست

Freesia

بین بازیگرای خانم کره‌ ای تا حالا یوجونگ‌ در این سریال و هیون جین در چرا او با بازی فوق‌العادشون منو تحت تاثیر قرار دادن

عطیه

چرا همه از آه جین بد گفتن منکه دلم براش سوخت رفتار بقیه باهاش باعث شد شخصیتش اینطوری بشه اگه یه خانواده درست داشت اینجوری نمیشد یا اون همکلاسیش خودش بدجنس بازی درمیاورد چرا ادای قربانیارو درمیاورد

🪄Isamu🍺

یعنی صددد باریکلا به کیم یوجونگ که تونست انقدر شخصیت آه‌جین رو، رو مخ و نفررتتتت انگیز به تصویر بکشه
یعنی در طول این چندسالی که کیدرامرم هیچوقت از یه شخصیت انقد بدم نیومده بوددد،هیچوقت انقد فشارم از دیدن کارای یه شخصیت انقد بالا نرفته بود شکر خدا ۱۲ قسمت ببظتر نبود وگرنه از دست کاراش سکته می‌کردمممم😭😂
بازم می‌گم دم خودشو عوامل سریال واقعا گرم باشه🎀

Forough

اینو وقتی پخش شد دیدم و فوق العاده بود اما حس میکنم انگار از اون روزا 1000 سال گذشته

luluda

اسپویل کننده
اینکه همچین پایانی داشت با اینکه خیلی مسخره بود ولی نشون از اینه که فصل 2 داره بک آجین نمرد مون دو هیوکم نمرد یعنی تو فصل دو قراره اینا رو به علاوه بازیگرای جدیدی که اضافه میشن ببینیم حالا خدا داند چه کسایی باشن
ولی کاش جونسو نمیمرد خیلی مسخره بود اخرش واقعا تو کتم نمیرهههه مرگ جه اوه هم که انقد مسخره بود که حتی نتونستم عذاداری کنم براش باز برا این کانگ یذره اشکم در اومد چون مرگش یذره حس میشد ولی کیم جه اوی بدبخت انگار نویسنده فقط میخواست این نقشو بُکُشونه حالا به هر دلیلی حتی ویدیوش پخشم نشده که به آسیبی به مون دوهیوک برسه مردنش برا چی بود نمیدونم
این اخراش انگار نویسندشم نمیدونست دیگه داره چی مینویسه اونم یه روانیه واقعا
اهههه خیلی رو مخمه و نمیدونم دردمو به کی بگمممم
اخرش خیلی باگ داشت واقعا اگه همونجا با جونسو میمرد بنظرم پایانش بهتر میبود حتی اگه مون دو هیوک نمیمرد اجین همونجا باید میمرد
بنظرم باید یه سریال ۱۶ قسمته میبود قشنگ شاهد دیدن نابود شدن مون دو هیوک و بک اجین میبودیم اینجوری میتونست یه سریال عالی تو ژانر خودش باشه
من هنوز تو شوکم چون همین الان تمومش کردم هنوز باورم نمیشه هم جه اوه و هم جونسو مردن نویسنده چقدر میتونه مریض باشه اههه بعد از چندماه اومدم ادامش دادما کاش همون دراپ میموند حداقل انقد رو مخم نبوددد😭😭
بعد اینکه چجوری وقتی نمرده سوزوندنش و خاکستر داره؟؟
اینا احمقن یا بیننده هارو احمق میبینن اهههه رو مخمهههه عههسهسنمسمسمس
ولی واقعا یجورایی بک آجینو با مون دوهیوک شیپ میکردما
دوتا روانی افتاده بودن به پوز هم کاش لاو لاینشون بیشتر بود
هونگ جونگهیون عزیزمو به چه روزی انداختن اه👩🏻‍🦽

حس میکنم منم روانی شدم

ستاره

پروموویز تو روبیکا پبج نداره؟؟ اگه دارب ای دی بذارید لطفا

Samin

اسپویل کننده
خیلی از جون‌سو ممنونم که آخرش همه‌چیز رو داد دست رسانه. و تا آخرین سکانس سریال برام دوست‌داشتنی باقی موند :)))

Samin

اسپویل کننده
غیر قابل درک‌ترین بخش و شخصیت سریال برای من شوهر آجین بود. اصلا این کی بود؟ از کجا اومد؟ برای چی اومد؟ هدفش چی بود اصلا؟ واقعاا چراا؟؟

زهرا

کیدرامر های عزیزی که چند ساله دارید سریال کره ای می بینید آیا تونستید زبان کره ای رو یاد بگیرید؟
من خودم مثلا ۵ ساله دارم می بینم. اون اوایل که زیرنویس رو مخم بود میرفتم سراغ دوبله یا اگه زیرنویس می دیدم به زبون شون کاری نداشتم ولی خب به مرور زبون شون برام جالب شد هنوزم فکر می کنم خیلی بامزه حرف میزنن و زبان شون جالبه. سریال هایی هم که می سازن حالا من که خیلی زیاد نمی بینم مثلا همین پارسال من کلا سر جمع ۴ تا سریال کره ای دیدم ملکه کی و بازی مرگ و جینی آرزو کن و X عزیز .
تو این ۵ سال ۳۰ تا سریال کره ای رو کامل دیدم و اگه بخوام حالا اونایی که دراپ شدن حالا به هر دلیلی رو هم حساب کنم از ۳۰ تا خیلی بیشتر میشه و حالا همون ۳۰ تایی که کامل هم دیدم بین شون یه چندتا سریال بوده که بیشتر به خاطر معروف بودنش دیدم و تو سلیقه ام نبوده.
زبان کره ای رو در این حد که بتونم در حد یه جمله حرف بزنم میتونم ولی اخیرا مامانم بهم میگه تویی که چند ساله دارید سریال کره ای می بینی باید تا الان یاد میگرفتی کامل😂😭💛
خب واقعا زبان شون خیلی سخته زبان شون دست خط هاشون وقتی می نویسن اصلا یه لهجه خاصی دارن من هنوز به طور کامل نمیتونم به زبان ترکی که زبان دوم مادری خانواده ام هست صحبت کنم و لهجه ترکی هم ندارم نمیدونم چجوری مامانم ازم توقع داره به زبان کره ای حرف بزنم😂😭💛
ولی علاقه شو دارم دلم میخواد که برم به طور تخصصی یادش بگیرم و حتی یه شغل مربوط بهش داشته باشم. حتی واقعا به اینم فکر کردم یه زمانی که آیا میتونم بورسیه تحصیلی کره جنوبی رو بگیرم یا اینکه نمیدونم یه جوری بشه که برم اونجا کار کنم و درس بخونم؟!
هر چند که الان به این نتیجه رسیدم که تو کشور خودم با آدم های ایرانی نمیتونم کنار بیام و این همه تفاوت دارم باهاشون از نظر فکر ، اخلاق، روحیه، سبک زندگی و … چجوری میتونم تو یه کشور دیگه با این تفاوت ها کنار بیام؟!😐😂💛 تو کشور خودم هنوز نتونستم بفهمم که با خودم چند چندم از زندگیم چی میخوام رویا ها و آرزوها و خواسته ها و نیاز هام رو هم فراموش کردم چجوری میشه وقتی تو کشور خودم به جایی نرسیدم تو یه کشور دیگه بتونم؟!
کشور کره جنوبی کشوریه که خب دیگه از اینجور رویا ها راجبش ندارم ولی خب از سریال هاش هیچ وقت نمیتونم دست بکشم. نمیدونم چی داره که عین آهن ربا من رو به خودش جذب میکنه یه سری کیدراما ها تو یه موقعیت زمانی های مختلف. به هر حال واقعا برای کیدراما و بازیگر های کره ای و فرهنگ کره ای احترام خاصی قائلم. واقعا خوشحالم از اینکه تو زندگیم تونستم کلی کیدراما ببینم کیدراماهایی که بیشتر شون هم جزو مورد علاقه هامن^^

F

سکانس آخر کیبود که

اسپویل کننده
دستشو زد به شیشه یادبود بک آجین؟ خودش بود ؟

سپیده

من از این مدل سریال خیلی خوشم اومده کسی از دوستان میتونه مثل این سریال پیشنهاد بده؟؟؟؟؟

sheen

چه بازیگرای با استعدادی، چه ایده خوبی، چه ریتم هیجان انگیز و کارگردانی جذابی
صد حیف به قلم نویسنده که نتونست داستانش رو درست جمع کنه و با یک پیام قوی تر بهش بپردازه

Luna

چرا انقدر هیت؟؟؟ شوکه شدم واقعا

🧚🏻‍♀️mohii

من خیلی دوسش داشتم
خیلی کشش و هیجان داشت
که مجبور میشدی حتما قسمت بعد سریع ببینی
یک سریال مثل این معرفی کنین

محمد جواد

یکی از بهترین سریالهای ساخته شده توسط کره
پیشنهاد میکنم حتما ببینید بازی بازیگرها عالی من این سریال دو روزه تموم کردم بدجور خفن بود

Ao

سریال پر کششی بود ولی به چه ارزشی؟

اسپویل کننده
من نمیدونستم چه پایانی در انتظار آجینه، ولی چنین پایانی رو دوست نداشتم
لایق زندگی نبود، بعد از تمام زندگی هایی که نابود کرد و مرگی که به بقیه داد، اینکه از این تصادف انقد سالم بیرون دربیاد و فرار کنه منطقی نیست!!
نمیدونم..
من متوجه نقش شوهرش هم نشدم!
از طرفی فکر میکردم رئیس کافه انتقامی چیزی بگیره هرچند که خودش گفت براش دعا کرده..

اگر از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی ندارید اصلا پیشنهاد نمیشه، اگر شرایط خوبی دارید و دوست دارید کمی با روانتون بازی بشه پیشنهاد میکنم.

Pari ki ki🔖

بالاخره این سریالو دیدم…
من یه جاهایی ب اه جین حق دادم بابت دردایی ک کشیده بود… ولی مسئله اینکه اصن ترمز نداشت این دختر و کاملن انرژی و وایب تیره داشت. هیچ جوره براش پایان خوش نمیخواستم فقط ب این امید بودم پایانش نمیره باید زنده بمونه و زنده بگ؛ا بره…
بزرگترین باگ سریال شوالیه های بک اه جین بودن. داستان از این لحاظ رو مخ و کاملا تخمی تخیلی بود…چطور ممکنه اونهمه ازشون استفاده بشه و انگار فقط نشستن اه جین بهشون زنگ بزنن برن پیشش… بنظرم کارکتر یون جون سو منطقی تر بود… کیم جه اوه و بقیه اصن منطقی نبودن.. حتی بخشش رییس کافه اش…ودف!!!
در کل دیدنش شاید برای یه باز بخواید ببینید…
ولی پیشنهاد نمیکنم… سریال اعصاب خورد کنیه…تقریبا تازه فهمیدم منظور از اعصاب خورد کن چیه…
باگ داستانی زیاد داره…
ولی در کل خوش ساخته… نمیدونم چجورب بگم ولی خب..
پشیمونم از دیدنش ولی خب…😂💔
بخاطر این کانگ دیدمش…مرگ این کانگم قابل پذیرش نبود… ذاتن شخصیت افسرده و اسیب پذیرب داشت…ملاقاتش با اه جین سم بود… و دقیقا قاتلش اه جینه!
دقیقا احساسات ادم بعد دیدنش همینقد قاطی پاتیه! خوب بد همش باهم!…
به هر حال بازم میگم خوش ساخت و پایان بندیش چیزی نبود ک میخواستم ولی قابل درک و منطقی بود.
در کل ترکیب سریال موش و پنت هاس بود.

Parisa

بدترین کاری که میتونستم با خودم بکنم دیدن این سریال در این شرایط و اعصاب خوردی خودم بود…
یعنی هر چه قدر حال خودم بد بود با دیدن این سریال بدتر شد…
هر قسمت این سریال با یک نفر زخمی شد یا مرد
و به نظرم درسته آجین پدر و مادر خوب و درستی نداشت اما شانسش در مقابل نمردن و داشتن مرد‌های خوب زیاد بود
از رئیسش بگیر تا این کانگ و جه اوه و جین سو
در کل اینجور سریال‌ها ژانر من نیست و بیشتر گول اون قسمت ژانرها که نوشته بود عاشقانه خوردم که دیدم
چون کل سریال برای من دردناک و قابل درک نبود، متاسفانه من کل سریال رو دور سرعت ۲ گذاشتم تا زود تموم شه و چون همه‌ها قسمت‌ها رو دانلود کرده بودم مجبوری نگاه کردم
اما…. اما منکر بازی خیلی خوب و قوی Kim You Jung نمیشم… اکت قوی Kim You Jung باعث شد خیلی بیشتر از کارکتر آجین متنفر بشم

🧚🏻‍♀️mohii

سلام ادمین لینک های مستقیم چرا باز نمیشه ؟
فیلتر شده ؟

Hikari

الان که کامنتای پرامتیاز رو خوندم پایانش برام قابل درک‌تر شد
انگار یه جورایی نمادی از کللل ۱۱ قسمت قبلی بوده
درهرصورت به خاطر کارگردانی خوبش و بازی خوب یوجونگ ارزش دیدن داشت برای من
کارکتر یوجونگ هم برام خیلی جدید بود
یعنی تا ثانیه آخر سریال ذره‌ای واسه کسی دل نسوزوند
فقط دست انداخت که بره بالا و بالا و حتی تو همون نقطه اوج هم تنها برای خودش دلسوزی میکرد.

Hikari

راستی تو این سریال هیچی مثل

اسپویل کننده
مرگ کیم جه اوه
منو نسوزوند؛ با معنی‌ترین و جگرسوز ترین مرگ رو اون داشت