دانلود سریال Dear X 2025
- 2025 ، جنایی ، عاشقانه ، ملودرام ، هیجان انگیز
- 184,576
- پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۴

دانلود سریال Dear X 2025
با بازی کیم یوجونگ و هونگ جونگ هیون
نام ها: ایکس عزیزم
محصول: 2025 کره جنوبی از شبکه TVING
ژانر: هیجان انگیز | عاشقانه | جنایی | ملودرام
تاریخ پخش: Nov 6, 2025
قسمت ها: 12
روز های پخش: پنجشنبه
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: پایان یافته
بازیگران:
Kim You Jung – Kim Young Dae – Kim Do Hoon
قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
آهنگ های سریال اضافه شد.
خلاصه داستان: بک آ جین که دوران کودکی پر از خشونت خانگی داشته، یاد گرفته احساساتش را پنهان و دیگران را کنترل کند. او حالا با زیبایی و استعدادش تبدیل به یک ستارهی مشهور شده، اما روی تاریک و خطرناکی هم دارد. تنها کسی که همیشه کنارش بوده “یون جون سو” است؛ مردی که همهچیزش را برای او گذاشته، ولی در نهایت تصمیم میگیرد آ جین را نابود کند.
.

.
اطلاعات بیشتر سریال
امتیاز:
.
لیست بازیگران نقشهای اصلی: نقشهای مکمل: . سازندگان سریال نویسندگان: Ban Ji-Woon (webcomic) Choi Ja-Won کارگردانان: Lee Eung Bok – Park So Hyun . سایر عناوین سریال عنوان بومی سریال: 친애하는 X عنوان های دیگر سریال: Chinaehaneun X تیزر و تریلرهای سریال * پخش آنلاین (سافت ساب) WEB-DL E01: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E02: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E03: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E04: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E05: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E06: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E07: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E08: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E09: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E10: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p * زیرنویس فارسی چسبیده (سافت ساب) WEB-DL آپلودبوی E01: 540p E02: 540p E03: 540p E04: 540p E05: 540p E06: 540p E07: 540p E08: 540p E09: 540p E10: 540p E11: 540p E12: 540p . لینک مستقیم E01: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E02: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E03: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E04: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E05: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E06: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E07: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E08: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E09: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p E10: 480p – 540p – 720p – 720p.x265 – 1080p * نسخه بدون زیرنویس WEB-DL * * زیرنویس سریال نمایش لینک های دانلود ترجمه آفتابگردان قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم . ترجمه دینگو قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم . ترجمه آیرن قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم . ترجمه ایان قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 11: لینک مترجم – لینک مستقیم قسمت 12: لینک مترجم – لینک مستقیم * آهنگ های سریال Part.1: Lim Kim – Run & Run Part.2: Elaine – Insane Part.3: Minnie – Devil’s Angel Part.4: Sam Ock – Goodbye Part.5: COCONA – Ego Part.6: Olivia Marsh – Eyes On Me * دانلود سریال Dear X 2025 *





چگونه از تگ اسپویل ( برای لو ندادن جریان داستان )استفاده کنیم ؟
راه اول :
قبل از تایپ متنی که حاوی اسپویل هست ، یکبار روی تگ اسپویل ( یعنی کلمه spoiler ) کلیک کنید و بعد متن رو تایپ کنید ، در انتهای متن ، یک بار دیگر ، روی تگ اسپویل کلیک کنید .
راه دوم :
بعد از این که متنی که حاوی اسپویل هست را تایپ کردید ، کل متن را ، به شیوه کپی کردن ، گرفته ، سپس تگ اسپویل را یک بار کلیک کنید.
ببینیدش هوانگ این یوپ هم توش هس
خیلی سریال خوبی بود و حرص در آرررر
من که خیلی دوستش داشتم… البته موافقم که
حقیقت اش وقتی هوانگ این یوپ مرد من از اجین نفرت گرفتم
اسم کارکترو توی داستان یادم نیست
قبول دارم هو این کانک بود یا همون هوانگ این یوپ که بگم باعث خودکشیش شد خود اجین بود چی می شد اجین با این کانگ ازدواج می کرد اصلا اون به کنار فقط باهم می موندن از طرفی فشار های سوجو بیشتر می شد و می گفت چرا بعد از 1 سال بهم نمی زنی بگو فلان و…
اجین هم دنبال بهونه بود و وقتی این کانک ازواج ارود رو کار باهاش بهم زد که اونم خودکشی کرد و تهش هم رفت تو خونش ازش عذر خواهی کرد ولی خب نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه فایده ای داره؟
و بعدش هم که اون قضیه شوهر اوسکل اش اومد رو کار تهش سوجو اومد رید به زندگی که اجین با بدبختی ساخته بود و تهش رفتن خودشونو جر داد تا دوتایی باهم تو اون دنیا برسن و کارگردان گفت زرشک و اجین زنده موند یعی اجین الکی الکی این همه مرد رو فدا کرد واقعا درکش نمی کنم خدایی
حالا داخل پرانتز هم باید بگن خود این کانک دیر یا زود خود کشی رو میکرد ازش معلوم بود خدایی ولی خب اجین اونو جلو انداخت
اگر فصل 2 ایی بیاد ارزش دیدن نداره کیو میخوان بیارن اجین فداش کنه دیگه همه چی رو از بین برده به نظرم یک یا دو قسمت برای شفاف سازی بدن بسه لازم به فصل 2 نیست
بین بازیگرای خانم کره ای تا حالا یوجونگ در این سریال و هیون جین در چرا او با بازی فوقالعادشون منو تحت تاثیر قرار دادن
چرا همه از آه جین بد گفتن منکه دلم براش سوخت رفتار بقیه باهاش باعث شد شخصیتش اینطوری بشه اگه یه خانواده درست داشت اینجوری نمیشد یا اون همکلاسیش خودش بدجنس بازی درمیاورد چرا ادای قربانیارو درمیاورد
یعنی صددد باریکلا به کیم یوجونگ که تونست انقدر شخصیت آهجین رو، رو مخ و نفررتتتت انگیز به تصویر بکشه
یعنی در طول این چندسالی که کیدرامرم هیچوقت از یه شخصیت انقد بدم نیومده بوددد،هیچوقت انقد فشارم از دیدن کارای یه شخصیت انقد بالا نرفته بود شکر خدا ۱۲ قسمت ببظتر نبود وگرنه از دست کاراش سکته میکردمممم😭😂
بازم میگم دم خودشو عوامل سریال واقعا گرم باشه🎀
اینو وقتی پخش شد دیدم و فوق العاده بود اما حس میکنم انگار از اون روزا 1000 سال گذشته
ولی کاش جونسو نمیمرد خیلی مسخره بود اخرش واقعا تو کتم نمیرهههه مرگ جه اوه هم که انقد مسخره بود که حتی نتونستم عذاداری کنم براش باز برا این کانگ یذره اشکم در اومد چون مرگش یذره حس میشد ولی کیم جه اوی بدبخت انگار نویسنده فقط میخواست این نقشو بُکُشونه حالا به هر دلیلی حتی ویدیوش پخشم نشده که به آسیبی به مون دوهیوک برسه مردنش برا چی بود نمیدونم
این اخراش انگار نویسندشم نمیدونست دیگه داره چی مینویسه اونم یه روانیه واقعا
اهههه خیلی رو مخمه و نمیدونم دردمو به کی بگمممم
اخرش خیلی باگ داشت واقعا اگه همونجا با جونسو میمرد بنظرم پایانش بهتر میبود حتی اگه مون دو هیوک نمیمرد اجین همونجا باید میمرد
بنظرم باید یه سریال ۱۶ قسمته میبود قشنگ شاهد دیدن نابود شدن مون دو هیوک و بک اجین میبودیم اینجوری میتونست یه سریال عالی تو ژانر خودش باشه
من هنوز تو شوکم چون همین الان تمومش کردم هنوز باورم نمیشه هم جه اوه و هم جونسو مردن نویسنده چقدر میتونه مریض باشه اههه بعد از چندماه اومدم ادامش دادما کاش همون دراپ میموند حداقل انقد رو مخم نبوددد😭😭
بعد اینکه چجوری وقتی نمرده سوزوندنش و خاکستر داره؟؟
اینا احمقن یا بیننده هارو احمق میبینن اهههه رو مخمهههه عههسهسنمسمسمس
ولی واقعا یجورایی بک آجینو با مون دوهیوک شیپ میکردما
دوتا روانی افتاده بودن به پوز هم کاش لاو لاینشون بیشتر بود
هونگ جونگهیون عزیزمو به چه روزی انداختن اه👩🏻🦽
حس میکنم منم روانی شدم
پروموویز تو روبیکا پبج نداره؟؟ اگه دارب ای دی بذارید لطفا
کیدرامر های عزیزی که چند ساله دارید سریال کره ای می بینید آیا تونستید زبان کره ای رو یاد بگیرید؟
من خودم مثلا ۵ ساله دارم می بینم. اون اوایل که زیرنویس رو مخم بود میرفتم سراغ دوبله یا اگه زیرنویس می دیدم به زبون شون کاری نداشتم ولی خب به مرور زبون شون برام جالب شد هنوزم فکر می کنم خیلی بامزه حرف میزنن و زبان شون جالبه. سریال هایی هم که می سازن حالا من که خیلی زیاد نمی بینم مثلا همین پارسال من کلا سر جمع ۴ تا سریال کره ای دیدم ملکه کی و بازی مرگ و جینی آرزو کن و X عزیز .
تو این ۵ سال ۳۰ تا سریال کره ای رو کامل دیدم و اگه بخوام حالا اونایی که دراپ شدن حالا به هر دلیلی رو هم حساب کنم از ۳۰ تا خیلی بیشتر میشه و حالا همون ۳۰ تایی که کامل هم دیدم بین شون یه چندتا سریال بوده که بیشتر به خاطر معروف بودنش دیدم و تو سلیقه ام نبوده.
زبان کره ای رو در این حد که بتونم در حد یه جمله حرف بزنم میتونم ولی اخیرا مامانم بهم میگه تویی که چند ساله دارید سریال کره ای می بینی باید تا الان یاد میگرفتی کامل😂😭💛
خب واقعا زبان شون خیلی سخته زبان شون دست خط هاشون وقتی می نویسن اصلا یه لهجه خاصی دارن من هنوز به طور کامل نمیتونم به زبان ترکی که زبان دوم مادری خانواده ام هست صحبت کنم و لهجه ترکی هم ندارم نمیدونم چجوری مامانم ازم توقع داره به زبان کره ای حرف بزنم😂😭💛
ولی علاقه شو دارم دلم میخواد که برم به طور تخصصی یادش بگیرم و حتی یه شغل مربوط بهش داشته باشم. حتی واقعا به اینم فکر کردم یه زمانی که آیا میتونم بورسیه تحصیلی کره جنوبی رو بگیرم یا اینکه نمیدونم یه جوری بشه که برم اونجا کار کنم و درس بخونم؟!
هر چند که الان به این نتیجه رسیدم که تو کشور خودم با آدم های ایرانی نمیتونم کنار بیام و این همه تفاوت دارم باهاشون از نظر فکر ، اخلاق، روحیه، سبک زندگی و … چجوری میتونم تو یه کشور دیگه با این تفاوت ها کنار بیام؟!😐😂💛 تو کشور خودم هنوز نتونستم بفهمم که با خودم چند چندم از زندگیم چی میخوام رویا ها و آرزوها و خواسته ها و نیاز هام رو هم فراموش کردم چجوری میشه وقتی تو کشور خودم به جایی نرسیدم تو یه کشور دیگه بتونم؟!
کشور کره جنوبی کشوریه که خب دیگه از اینجور رویا ها راجبش ندارم ولی خب از سریال هاش هیچ وقت نمیتونم دست بکشم. نمیدونم چی داره که عین آهن ربا من رو به خودش جذب میکنه یه سری کیدراما ها تو یه موقعیت زمانی های مختلف. به هر حال واقعا برای کیدراما و بازیگر های کره ای و فرهنگ کره ای احترام خاصی قائلم. واقعا خوشحالم از اینکه تو زندگیم تونستم کلی کیدراما ببینم کیدراماهایی که بیشتر شون هم جزو مورد علاقه هامن^^
سکانس آخر کیبود که
من از این مدل سریال خیلی خوشم اومده کسی از دوستان میتونه مثل این سریال پیشنهاد بده؟؟؟؟؟
چه بازیگرای با استعدادی، چه ایده خوبی، چه ریتم هیجان انگیز و کارگردانی جذابی
صد حیف به قلم نویسنده که نتونست داستانش رو درست جمع کنه و با یک پیام قوی تر بهش بپردازه
چرا انقدر هیت؟؟؟ شوکه شدم واقعا
من خیلی دوسش داشتم
خیلی کشش و هیجان داشت
که مجبور میشدی حتما قسمت بعد سریع ببینی
یک سریال مثل این معرفی کنین
یکی از بهترین سریالهای ساخته شده توسط کره
پیشنهاد میکنم حتما ببینید بازی بازیگرها عالی من این سریال دو روزه تموم کردم بدجور خفن بود
سریال پر کششی بود ولی به چه ارزشی؟
لایق زندگی نبود، بعد از تمام زندگی هایی که نابود کرد و مرگی که به بقیه داد، اینکه از این تصادف انقد سالم بیرون دربیاد و فرار کنه منطقی نیست!!
نمیدونم..
من متوجه نقش شوهرش هم نشدم!
از طرفی فکر میکردم رئیس کافه انتقامی چیزی بگیره هرچند که خودش گفت براش دعا کرده..
اگر از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی ندارید اصلا پیشنهاد نمیشه، اگر شرایط خوبی دارید و دوست دارید کمی با روانتون بازی بشه پیشنهاد میکنم.
بالاخره این سریالو دیدم…
من یه جاهایی ب اه جین حق دادم بابت دردایی ک کشیده بود… ولی مسئله اینکه اصن ترمز نداشت این دختر و کاملن انرژی و وایب تیره داشت. هیچ جوره براش پایان خوش نمیخواستم فقط ب این امید بودم پایانش نمیره باید زنده بمونه و زنده بگ؛ا بره…
بزرگترین باگ سریال شوالیه های بک اه جین بودن. داستان از این لحاظ رو مخ و کاملا تخمی تخیلی بود…چطور ممکنه اونهمه ازشون استفاده بشه و انگار فقط نشستن اه جین بهشون زنگ بزنن برن پیشش… بنظرم کارکتر یون جون سو منطقی تر بود… کیم جه اوه و بقیه اصن منطقی نبودن.. حتی بخشش رییس کافه اش…ودف!!!
در کل دیدنش شاید برای یه باز بخواید ببینید…
ولی پیشنهاد نمیکنم… سریال اعصاب خورد کنیه…تقریبا تازه فهمیدم منظور از اعصاب خورد کن چیه…
باگ داستانی زیاد داره…
ولی در کل خوش ساخته… نمیدونم چجورب بگم ولی خب..
پشیمونم از دیدنش ولی خب…😂💔
بخاطر این کانگ دیدمش…مرگ این کانگم قابل پذیرش نبود… ذاتن شخصیت افسرده و اسیب پذیرب داشت…ملاقاتش با اه جین سم بود… و دقیقا قاتلش اه جینه!
دقیقا احساسات ادم بعد دیدنش همینقد قاطی پاتیه! خوب بد همش باهم!…
به هر حال بازم میگم خوش ساخت و پایان بندیش چیزی نبود ک میخواستم ولی قابل درک و منطقی بود.
در کل ترکیب سریال موش و پنت هاس بود.
بدترین کاری که میتونستم با خودم بکنم دیدن این سریال در این شرایط و اعصاب خوردی خودم بود…
یعنی هر چه قدر حال خودم بد بود با دیدن این سریال بدتر شد…
هر قسمت این سریال با یک نفر زخمی شد یا مرد
و به نظرم درسته آجین پدر و مادر خوب و درستی نداشت اما شانسش در مقابل نمردن و داشتن مردهای خوب زیاد بود
از رئیسش بگیر تا این کانگ و جه اوه و جین سو
در کل اینجور سریالها ژانر من نیست و بیشتر گول اون قسمت ژانرها که نوشته بود عاشقانه خوردم که دیدم
چون کل سریال برای من دردناک و قابل درک نبود، متاسفانه من کل سریال رو دور سرعت ۲ گذاشتم تا زود تموم شه و چون همهها قسمتها رو دانلود کرده بودم مجبوری نگاه کردم
اما…. اما منکر بازی خیلی خوب و قوی Kim You Jung نمیشم… اکت قوی Kim You Jung باعث شد خیلی بیشتر از کارکتر آجین متنفر بشم
سلام ادمین لینک های مستقیم چرا باز نمیشه ؟
فیلتر شده ؟
الان که کامنتای پرامتیاز رو خوندم پایانش برام قابل درکتر شد
انگار یه جورایی نمادی از کللل ۱۱ قسمت قبلی بوده
درهرصورت به خاطر کارگردانی خوبش و بازی خوب یوجونگ ارزش دیدن داشت برای من
کارکتر یوجونگ هم برام خیلی جدید بود
یعنی تا ثانیه آخر سریال ذرهای واسه کسی دل نسوزوند
فقط دست انداخت که بره بالا و بالا و حتی تو همون نقطه اوج هم تنها برای خودش دلسوزی میکرد.
راستی تو این سریال هیچی مثل