
دانلود سریال Perfect Crown 2026
با بازی آیو و بیون وو سوک
نام ها: تاج بی نقص
محصول: 2026 کره جنوبی از شبکه MBC
ژانر: کمدی | عاشقانه | درام
تاریخ پخش: Apr 10, 2026
قسمت ها: 12
روز های پخش: جمعه و شنبه
مدت زمان: 1 ساعت و 13 دقیقه
وضعیت: پایان یافته جایگزین در فصل درخشان تو
بازیگران:
IU – Byeon Woo Seok – Steve Noh
قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
آهنگ های سریال اضافه شد.
خلاصه داستان: در کره جنوبی قرن بیست و یکم که پادشاهی مشروطه بر آن حاکم است، سونگ هی جو، دختر دوم یک خانواده فوق ثروتمند، با وجود زیبایی و هوش بالا، به خاطر عادی بودنِ نسب اش (غیر سلطنتی بودن) با مشکلاتی رو به رو می شود. این موضوع او را به شاهزاده یی آن، پسر دوم پادشاه که از مردم دوری میکند و جز عنوان سلطنتی چیزی ندارد، پیوند میدهد. دیدار این دو نفر نقطه آغاز تغییرات عمیقی در زندگی هر دوی آنهاست.
.

.
اطلاعات بیشتر سریال
امتیاز:
.
لیست بازیگران نقشهای اصلی: نقشهای مکمل: بازیگر مهمان: . سازندگان سریال نویسندگان: Yoo A In کارگردانان: Park Joon Hwa . سایر عناوین سریال عنوان بومی سریال: 21세기 대군 부인 عنوان های دیگر سریال: 21segi Daegun Buin تیزر و تریلرهای سریال Teaser1 – teaser2 – mainteaser * پخش آنلاین (سافت ساب) WEB-DL E01: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E02: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E03: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E04: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E05: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E06: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E07: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E08: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E09: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E10: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E11: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E12: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 * زیرنویس فارسی چسبیده (سافت ساب) WEB-DL آپلودبوی E01: 480p E02: 480p E03: 480p E04: 480p E05: 480p E06: 480p E07: 480p E08: 480p E09: 480p E10: 480p E11: 480p E12: 480p . لینک مستقیم E01: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E02: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E03: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E04: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E05: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E06: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E07: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E08: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E09: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E10: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E11: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 E12: 480p – 720p – 720p.x265 – 1080p – 1080p.x265 * نسخه بدون زیرنویس WEB-DL * * زیرنویس سریال نمایش لینک های دانلود ترجمه آفتابگردان . ترجمه ایان تیم * آهنگ های سریال Varios Artistas – Perfect Crown Part.1: BIBI – My Pace Part.2: KiiiKiii – Go On Part.3: BOYNEXTDOOR – No Doubt Part.4: RIIZE – Behind The Shine Part.5: Hanroro – Our Goodbye Part.6: WOODZ – EVERGLOW Part.7: So Soo Bin – My Favorite Part Part.8: hrtz.wav – You Keep Me Here Part.9: Sam Kim – If You Were My World Part.10: Im Joong Won – In Your Orbit Part.11: Byun Woo Suk – Fate Line *
21st Century Grand Prince’s Wife
21st Century Prince’s Wife
A Esposa do Grande Príncipe do Século 21
Wife of a 21st Century Prince





ریتینگ قسمت 1 : 7.8
ریتینگ قسمت 2 : 9.5
ریتینگ قسمت 3 : 9.0
ریتینگ قسمت 4 : 11.1
ریتینگ قسمت 5 : 10.6
ریتینگ قسمت 6 : 11.2
ریتینگ قسمت 7 : 10.8
ریتینگ قسمت 8 : 11.2
ریتینگ قسمت 9 : 11.7
ریتینگ قسمت 10 : 13.3
ریتینگ قسمت 11 : 13.5
ریتینگ قسمت 12 : 13.8
دوستان عزیزم به علت ایرادات برنامه روبیکا
گروه پروچت پروموویز به برنامه بله منتقل شد .
میتونید از لینک زیر وارد بشید
اخبار کیدراما هم در گروه قرار میگیره.
اگر لینک براتون بالا نمیومد ، این ایدی رو در بله سرچ کنید
@prochat
به گروه پروچت بله خوش آمدید 🤗
ble.ir/join/9ppG7FYjpd
همین الان سریالو تموم کردم بعد از مدتها یه عاشقانه درست حسابی از کی دراما دیدم و هم خندیدم هم اشک ریختم امیدوارم بازم بتونم بگردم یه سریال دیگه مثل این پیدا کنم ببینم
به شدت پیشنهاد میشه
انگار ملکه ی مادر توئه دنیای دیگه بود حس گرفته بود میومد جلو دوربین عین سریال قدیمیای کره ای که داستان داشتن😂😂 بعد از اونور بقیه ی بازیگرا الکی دور خودشون می چرخیدن ادای شاهزاده های مفت خوره دربار انگلستان در میاوردن هییی کی دراما کجایی که یادت بخیر اصلا داستان نداره این سریال عاشقانشم از ابدو خیار شل تره
سریال کلا داستان خاصی نداشت یه عاشقانه سطحی و تکراری حتی عاشقانه شم زیاد جالب نبود تنها چیزی که دیدن سریالو قابل تحمل میکرد وجود بازیگرای مطرح بود
سریال فقط برا وقت گذرونی بد نیست انتظار چیز خاصی ازش نداشته باشید
اگه باگای فیلمنامه رو فاکتور بگیرم بیشترین چیزی که باهاش حال نکردم رومنس سریال بود ( با احترام به عزیزانی که طرفدارن ).
آیو و ووسوک جفتشون ویژوالن همیشه هم از ظاهر و زیباییشون تعریف میشه که شکی توش نیست اما دو نفری که خیلی خوشگلن لزوما بهم نمیان!
اخیرا اصلا زوجی که بنظرم کمیستری داشته باشن ندیدم تو کیدراما
من سریال چینی نمیبینم ولی پوستراشون که تو سایت میاد قشنگ شیمی زوج میپاچه تو صورتت واقعا انتخاب بازیگرشون صد هیچ کره رو میزنه
همین الان این سریال تموم شد.
بعد از دیدن سه فصل راننده تاکسی سراغ این سریال اومدم شاید برای همین انقدر بهم چسبید ولی واقعا این همه کامنت هیت حقش نبود.
واقعا حقش نبود!!
برای من دقیقا وایب کیدراماهای ۲۰۱۶ رو میداد و این دیدن سریالو برام لذت بخش تر کرده بود.
کاپلشون واقعا ناز بود و خیلی کیمستری خوبی بین شون بود.
زوج دومم خیلی خوشگل بودن واقعا دوسشون داشتم.
درکل من ضعف آنچنانی توی شخصیت پردازی ندیدم ، اما فیلنامه خیلی جای کار داشت.
به عنوان آخرین چیز بخوام بگم زیبایی های بصری ، کاپل عالی ، بازی ایو و بیون ووسوک ، ترکیب تاریخ و مدرن ، ost های بی نظیر رو در نظر بگیرین و چند قسمتی به این سریال قشنگِ ما فرصت بدید و بهش به چشم یه سریال کره ای توی ژانر ‘کمدی / عاشقانه / درام’ نگاه کنید و توقع بسیار بالایی نداشته باشید.
خیلی خیلی به دل من نشست ، امیدوارم شما هم با دیدنش لذت ببرید.
این سریال واقعا ثابت کرد تا زمانی که داستان و سناریو خوب نباشه حتی اگر بهترین بازیگرا و بیشترین بودجه رو داشته باشی بازم کار خوب در نمیاد .
مثل این میمونه که به یک آشپز نابلد بهترین مواد غذایی و پیشرفته ترین آشپزخانه رو بدی
به نظرم برای نقش شاهزاده انتخابای بهتری هم بود. البته کیوت بود زوجشون با هم. چند قسمت اخر خیلی هول هولی شد!
خوب میبود اگر به رابطه ی برادرانه ی شاهزاده و ولیهد و دوستی ملکه و شاهزاده هم میپرداختن. یهو ملکه رو از یه زن عقده ای که شبیه ملکه های 500 سال پیشه تبدیل کردن به پیانیستی که به خاطر ارزوهای باباش زندگی عادیش رو رها کرده و شده دشمن کسی که یه روزی روش کراش داشته.
کلا به نظرم از قسمت 8 همه چیز یهویی شد وگرنه اگر به جزییات شخصیت ها بیشتر میپرداختن بهتر میشد.
و هایلایت سریال سونگ ته جو بود. چه قدر لی جه وون تو همه نقشاش خل و باحاله.
برای من فقط تا قسمت هفت جذابیت داشت بازم به دلیل کیدارما زدگی ولش کردم وزدم رو سرعت تند ببینم قسمت های بعدی چی می شه جذابیت وکشش نداشت کلا چند سال سریال های کره ای نظرم رو جلب نمی کنه تقریبا از 2020به بعد و تعداد سریال های خوب انگشت شماره بازم به دید من البته ،به شخصه اگه بازیگرای نقش اصلی نبودن اصلا سریال رو دنبال نمی کردم
سریال جدید بیون ووسوک : لایو اکشن solo leveling 🤩
زوجشون بهم میومدن دوسشون داشتم سریال حال خوب کن جهت استراحت بود واقعا لطافتشم دوست داشتم :)))))))))))))))
اومدم برای بار nام بگم عاشق بازی ملکه شدم و برم
چقد خوشگل بود چقد بازیش خوب بود چقددد صداش قشنگ بود
من تازه فهمیدم بانو ملکه ، خواهر جونگیون توایسه
ناز… کیوت… دلبر… حال خوب کن…
زوج آیو و بیون ووسوک دقیقا تمام تعاریف کلمههای بالا رو شامل میشدن!
انگار از دل قصههای افسانهای دیزنی بیرون اومده بودن و قشنگیشون رو به نمایش میذاشتن.
فقط این وسط تمام حرصم بابت نخست وزیر مین بود! یعنی میتونستم ارباب این پیونگ رو درک کنم به هر حال پول و ثروت همیشه به دنبالش طمع و رو شدن ذات بد انسان رو داره ولی آخه مین جونگ وو… آخه سونگ هه جو اصلا دوستت نداشت بعد برای من داشتی چه تلاشی میکردی دقیقا؟؟؟ اعصابم و خورد کردی 4 قسمت!!!
قسمت آخر هم برگشتی به پادشاه عزیزدلم پرو پرو گفتی تقصیر توعه این جوری شدم خواستم از همین جا اعلام کنم: “اصل بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است”.
خلاصه از حرصم که بگذرم خیلی سریال گوگولی و قشنگی بود. صد در صد پیشنهاد میشه:)
یه فیلم نامه فوق العاده آبکی داره و عاشقانه ی از اون آبکی تر با منطق آبکی تر همش وجود ایو و مابقی بازیگرا و فضاش باعث دیده شدن سریال شده فضاش چوسی از رو سلطنت اشراف زاده های انگلستان تا کره و حال بهمزن دیدن یه مشت مفت خور خیلی پولدار بی غم بی دغدعه توی کره ی جدید کاش یکم روی فیلم نامه ها کار کنن اصلا دیگه نمیشه کی دراما دید تازه این خوبش بود🫥🫥🫥
قبول دارم که از قسمت هشت به بعد سریال افت شدید داشت ولی من از یه سریال کمدی رمانتیک فقط توقع یه عاشقانه قشنگ دارم که خب کاپل این سریال قند و عسل بودن
و البته من از این مدل سریالا با سبک پادشاهی مدرن خیلی زیاد خوشم میاد مثل سلطنت ابدی … این سریالم هرچند باگ های خودش رو داشت البته ولی خب شیرینیش ارزش این رو داره که براش وقت بزارین
بچه ها میشه لطفاً سریال های قشنگ امسال رو معرفی کنید؟
اگر ادمین جان هم فرصت داشته باشه و پیشنهاد بده ممنونش میشم
یه چندتا نکته که خواستم اینجا هم به اشتراکش بذارم
قسمت آخر یعنی قسمت 12؛ ورژن HDTV اش یه حدود دو دقیقه تایم بیشتری داره (با ذکر این نکته که پایان سریال در هر دوش یکیه و از خودِ سریال چیز بیشتری نداره) که تفاوتش اینه که اومدن بعد از پایان این قسمت، دو دقیقه از پشت صحنه های سریال رو هم آخرش قرار دادن به عنوان حسن ختام سریال؛
مورد بعدی؛ کلاً درمورد پشت صحنه ها؛
در طول سریال، سه مدل بوده.
یه ورژن که خودِ شبکه به صورت آفیشال توی اکانت رسمیش برای هر قسمت آپلود میکرده
توی چنل یوتیوبی آیو هم هر دو قسمت یکبار یه ویدیو از پشت صحنه قسمت های هر هفته آپلود میشده تحت عنوان [IU TV] که متمرکز روی آیو توی پشت صحنه ها بوده
همین روال رو کمپانی وو سوک هم داشته ویدیو هایی تحت عنوان Varo Cam رو هر هفته در طول سریال با مرکزیت بیون وو سوک توی پشت صحنه سریال منتشر میکرده
اینا رو اینجا گفتم چون میدونم خیلیا مثل خودم بودن که دسترسی نداشتن زمان پخش سریال به نت بین الملل و با وجود اینکه دلمون میخواسته ببینیم؛ ولی بخش زیادی از Media Contents های مرتبط با سریال رو در طول پخشش از دست دادیم و از طرفی توی کانال های نرم افزارهای داخلی هم عضو نبودیم
این اطلاعات رو برای این اینجا هم به اشتراک گذاشتم. گفتم شاید فرد دیگهای هم خواست ببیندتشون.
اگه خواستید ببینید؛ کافیه به انگلیسی سرچ شون کنید و توی نتایج می تونید پیداشون کنید 🙂
حالا درسته که فیکشنه ولی هر فیکشنی باید یه منطق و تنظیمات اساسی درش وجود داشته باشه.
حداقل یک ماه استراحت میخواست.
وجود آیو یه تو دهنی بزرگ به هرچی بازیگرنما و هیتره.
این دختر رو دست نداره.
اینقدر نقش یه دختر دیوونه و سرکش بهش میاد که حد نداره.
آیو حتی یه شخصیت بدون پیچیدگی خاصی رو هم به نام خودش ثبت کرد.
چقدر قند و عسل بود این سریال😭
موسیقی سنتی کره ای و سازهاشون رو خیلی دوست دارممممم
مخصوصا اونایی که پیانو و ویالون دارن اصن خیلی قشنگ اهنگ میسازن.😍
کامنت قبلی کم ذوق کرده بودم😂
من کاری به بقیه کامنتای اینجا ندارم چه هیت چه نظر مثبت.
فقط خواستم بگم موسیقی متن این سریال خیلی قشنگههههه😍🥹😭
من اخرین باری که فول البوم یک سریال رو دانلود کردم سریال عاشقان ماه و روزگار شاهزاده بود که هنوزم توی پلی لیستم هست و زمانی که نیاز به خیال پردازی و رویا دارم میرم غرق این اهنگا میشم.
همشون قشنگن اما این دوتا رفت رو تکرار بی نهایت😁
Towards you
Already Free (Exultation)
قسمتای اول که این اهنگا پخش میشد من ضربان قلبم میرفت رو هزار😍
دوست داشتم سریال باحالی بود
کلا ترکیب دنیای مدرن با تم چوسان چیز جالبیه
مثل سریال The King: Eternal Monarch
سریال خوبی بود ولی یه چند تا موضوع یه کم مبهم موند
کاش نشون میدادن
و این که بعد از جریان کنار گذاشتن سلطنت کشور رو چه طوری اداره می کنن
و این که درسته اینا دیگه پادشاه و ملکه نبودن ولی دیگه این حجم بی توجهی مردم تو مکان های عمومی عجیب بود فقط سه سال گذشته بود یعنی مردم قیافه های اونا رو یادشون میره به این زودی؟
سریالی که این تعداد لایک گرفته اونم تو کویری که بقیه سریال ها هستن و اکثرا حتی به ۲۰۰۰ هم نمیرسه جدیدا ، یعنی این مجموعه تونسته علاقه مند های خودش رو جذب کنه
پس به نظرم خودتون رو سبک نکنید و الکی هیت های بی اساس ندید چون آدم فکر می کنه یا اصلا فیلم رو ندیدید و دارید یه چیزی میپرونید که فقط بازخورد بگیرید یا دیدید و کیف هم کردید ولی حالا خودتون رو منتقد نشون میدید و قیافه متفکر میگیرید
در هیچ کدوم این حالت ها جذاب و خفن نیستید فقط خنده دارید 😂😂
هر سریالی نقص و باگ خودش رو داره ولی فقط اونی که نظرش رو با دلیل و با لحن درست نقد به اشتراک میذاره از نظر من کامنت نقد واقعیه و نظرش قابل احترامه👌👌