
دانلود سریال چینی قلبهای سرنوشتساز Fated Hearts 2025
نام ها: قلبهای سرنوشتساز
محصول: 2025 چین از شبکه iQiyi
ژانر: تاریخی | رازآلود | عاشقانه
تاریخ پخش: Oct 2, 2025
قسمت ها: 38
روز های پخش: هر روز
مدت زمان: 45 دقیقه
وضعیت: به اتمام رسیده
بازیگران:
Li Qin – Chen Zhe Yuan – Xia Meng
قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
خلاصه داستان: در سریال چینی دل های مقدر: در نبرد «پینگلینگ» و در آستانهی شکست پادشاهی «جینشیو»، کماندار سرخپوش «فو ییشیائو» تیری به سوی شاهزاده بزرگ «فنگ سویگه» پرتاب میکند و سرنوشت جنگ را تغییر میدهد. اما اندکی بعد، او از پرتگاه سقوط کرده و حافظهاش را از دست میدهد. ییشیائو به دست خاندان «لینگ»، پزشکان ویلای پارسایان، نجات مییابد و به شکلی غیرمنتظره دوباره با دشمن قدیمیاش، سویگه، روبهرو میشود. سویگه، که گرفتاریهای کنونیاش را به نبرد «پینگلینگ» مربوط میداند، میخواهد از ییشیائو برای کشف حقیقت پشت پرده بهره ببرد. در حالی که ییشیائو نیز برای فرار از تعقیب، ناچار است از سویگه استفاده کند. این دو که روزی دشمن خونین یکدیگر بودند، حالا ناچارند برای بقا در دل توطئهها و خطرات شهر «یو جینگ» به هم اعتماد کنند. در کنار کینهها، خیانتها و دسیسههای سیاسی، عشقی پنهان میانشان جوانه میزند ولی…
.

.
اطلاعات بیشتر سریال
امتیاز: 8.3 از 10 (میزان آراء: 84 نفر)
سازندگان سریال:
نویسندگان:
Qing Mei
کارگردانان:
Chu Yui Bun – Francis Nam – Gu Zhi Wei
سایر عناوین سریال:
عنوان بومی سریال:
Fated Hearts
قلبهای سرنوشتساز
一笑随歌
عنوان های دیگر سریال:
Wan Xin Ji
Xiao Ge Xing
Yi Xiao
Yi Xiao Sui Ge
一笑
笑歌行
綰心記
绾心记
.
.
نسخه زیرنویس فارسی چسبیده (سافت ساب)
.
زیرنویس فارسی
ترجمه اختصاصی پروموویز





واقعا نمیدونم چرا انقدر لایکهاش کمه مثلا من سریال اسیرزیبایی رو دیدم و اون لایکاش بیشتر بود درحالی که به نظرم این از اون خیلی بهتر بود، اینکه پوستر سریال اصلا شبیه بازیگرا نیست و خودشون خیلی بهترن کاش عوض بکنید.
به نظرم بازیگرا خیلی بهم می اومدن.
تا قبلا از این سریال حس میکردم ک بعضی از بازیگرا بهشون فقط سریالای مدرن میاد ب بعضیا هم فقط تاریخی وحقیقتا فک نمیکردم با ژه یوان تاریخی کنار بیام اما نظرم عوض شد:) نقشای گوگولیو و مودب وتمیز بهش میخوره شبیه بچه های مردمی ک مامانا میگن هستش😅 اما واقعا نقشو دراورده بود..
در مورد سریال هم دوستش داشتم بیشتر اوقات برام دیدنش هیجان داشت اما از یه جایی ب بعد خسته کننده شد برام..اون آخرا دیگه ب داستان شاهدخت
اهنگاشو نمیزارین
چرا هیشکی این موضوع رو که پوستر اصلا شبیه چن نیست رو عنوان نکرد چرا انقد ادیت زدن قیافه این بچه رو🙁
ده قسمت آخر دیگ واقعا خیلی برای من حوصله سر بر بود جا داشت داستان رو کوتاه تر کنن خیلی کشش دادن
مثلا داستان اتحاد طوفان رو واقعا اخرش با یک خط جمع کردن😑🤦🏻♀️خب برای یک خط چرا اصلا وارد داستان کردیش🤦🏻♀️
این چه سمی بود من تو این وضعیت دیدم؟ باز شروعش خوب بود ولی با اینکه میدونم سریالای چینی یه مقدار کشداره، این دیگه فاجعه بار کشدار بود جوری که کلا بیشترش رو، رو دور سه و چهار نگاه کردم ببینم تهش چی میشه… اونم که پایان بندیش بود
یکی از بزرگترین باگای سریال اینه که بقیه شخصیتا با یه ضربه کوچیک تموم میکردن ولی شخصیتهای اصلی هر دفعه که زخمی میشدن یا آسیب میدیدن در حدی که با خودت میگفتی خدایی با این آسیب آدم زنده نمیمونه ، بازم خوب میشدن
تقریبا یک ماه پیش شروع کردم تا قسمت ۱۵ بکوب دیدم از ۱۵ تا ۲۲ تقریبا دوهفته طول کشید همین الآنم هم که کامنت میذارم تازه تموم کردم حالا بماند که با دور تند دیدم واقعا اوایل داستان جذابی داشت
بنظرم میتونه واسه بعضی جذاب باشه و واسه بعضی نه سلیقه ایه
داستان شی یانگ برام جذابتر از داستان زوج اصلی بود
این دقیقا حرف تو نگاهش بود به دختره…
-اگر یک روز فراموشی به سراغم آمد؛
کافیست فقط نامَت را در گوشم زمزمه کنی..
قلبم به یاد خواهد آورد دلیل تپیدنش را.
FatedHearts#
شیا جینگ یان با اینکه پادشاه و ادم خوبی نبود و مازوخیست بود اما بد به دل نشست😂 شاید بخاطر نوع دوست داشتن شی یانگ بود
یاد این جمله افتادم
قهرمان تو رو میکشه تا دنیا رو نجات بده ولی آدم بد کل دنیا رو میکشه تا تو رو نجات بده
فقط اونجا که بخاطر خودش نه اما بخاطر نجات شی یانگ و بچه اش التماس کرد🥺
الان که دارم نظر میدم نت مشکل داره و تگ اسپویل هم نیست پس کسی که ندیده ادامه کامنت رو نخونه
اوایل خوب بود بعد افت کرد انگار نویسنده ی ایده ای داشته اما نمیدونسته چطور ادامه اش بده
هر دو بازیگر زن و مرد نقش اصلی رو دوست داشتم اما شیمی بینشون اون حس دشمنی و کشش عشق رو نداشت
داستان نفرت مورونگ یائو ملموس تر از بقیه بود
و شاه جین شو (شیا جینگ یان) با اینکه انسان خوبی نبود اما فرد خوبی برای شی یانگ شد زوجشون رو دوست داشتم وقتی مرد دلم سوخت
در کل بد نبود
اوا این پسره چقدر شبیه چانیوله. قشنگ نسخهی چینیشه :’)
اوایل سریال خیلی قشنگ بود بعد که پادشاه مرد حوصله سر بر شد صرفا به خاطر پادشاه چین شو ادامشو دیدم بازیگرش خیلی عالی نقشش رو درآورده بود خیلی لذت بردم از بازیش با اینکه اسکرین تایمش کم بود ولی نقشش خیلی ماندگار شد
جزو اولین سریالای چینی که دیدم بود
و فکر کنم اولین سریال چینی تاریخی که دیدم
در نتیجه هیچی توش واسم تکراری و کلیشه ای نبود😂
برعکس خیلی بهم چسبید که دختره اصلا ادا اطوار الکی نداشت و شخصیت محکمی داشت
اگه سریال چینی تو این ژانر زیاد ندیدید احتمالا خوشتون بیاد
من بیشتر رابطه شاه جینگ شو رو با شاهدخت خیلی پسندیدم🤣🤣🤣
من خیلی دوست داشتم این سریالو
و تنها سریالی بود که دلم برای همه نقش منفیا یه جورایی سوخت. به جز ملکه و باباش
یه جورایی همه قربانی و بدبخت بودن
خیلی قشنگ بود
بریم برای شروع این سریال
سریالو تموم کردم.
قبلا با لیک ها و تیزرا فکر می کردم
بهم نمیان
ولی کاراکتر یوان انقد شاخ بود که اون جوجه ای که تو ذهنم ازش بود اصلا کم سن بنظر نرسید مقابل دختره.
انقد کیف می کردم از کل کل های شاهزاده پادشاهی این دو تا پدر و پسر.
یعنی جز معدود شاهزاده هایی بود زرتی پرتی سجده نمی کرد پدر غلط کردمو ببخشید…
تا موقعی که حق باهاش بود از هیچ مجازاتی ترس نداشت.
داستان شاهدخت جالب بود در کل
و یا از خانواده تون.
اگه دوستتون داشته باشه
حاضر نیست بزاره هیچ کدومو انجام بدید
اگه میزاره یعنی دوستتون نداره.
من کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ گرفتم برای سریال…و شدت فیلتر انقد زیاد بود که بافت پوست و مو رو نمی دیدم
از واقعی بودن سریال کم شده بود.
شاه جین شو هم
حیف دیر وارد سریال شد
چقد عجیب بود
با اون حجم کثافتی که بود چطور این طوری جالب بود دیدنش؟؟😂مازوخیسم شدیدی داشت.
شاه با این که متوجه بود چه بچه های فوق العاده ای داره و یبار به جیانگشی گفت
بچه های من جونشو برای هم میدن و مث بقیه ی خانواده های سلطنتی به خون هم تشنه نیستن،قدرشونو ندونست.
برادری که تو باشی فنگ سو گه.
یععععنی ها قشنگ به معنای واقعی خانواده و حامی بودن رو تموم کرد در حق خواهرش.
امیدوارم خانواده ها اگه چند تا فررند دارن
دختر و پسر فرق نداره
همین طوری با محبت و با مسئولیت نسبت بهم بارشون بیارن
دنیای بیرون واقعا خیلی بی رحمه
احساس امنیت باید از خانواده و خونه شروع شه تا بتونی راحت تصمیم بگیری یا حتی اشتباه کنی.
در کل سریال خوبی بود
باکیفیت بود داستان و بازی ها جالب بود
جا داشت کوتاه تر باشه تا انسجام و هیجان کار حفظ شه.
خب بخوام خلاصه بگم زوج اول. بسیار کلیشه ای و تکراری
زوج دوم محشر بود اصلا دنیایی دیگه ای داشتن
که به گمانم از قسمت 22به بعد شکل میگیرن
سریال قشنگی بود، از اون سریالا نبود که بگم بازم دوست دارم ببینمش ولی اتفاقای غیر قابل پیشبینی زیادی داشت که همین منو تاآخر سریال کشوند. راستش آخراش میخواستم دراپش کنم ولی شییانگ و شیا جینگیِن باعث شدن ادامه بدم.
فکر میکنم اندازهای که رابطه شاهدخت و پادشاه برام خاص بود، رابطه ییشیائو و سویگه خاص نبود، خلاصه که بااینکه شاهدخت و پادشاه آدمای رو اعصابی بودن، باهم دیگه خیلی خاص و قشنگ بودن^^
و درآخر باید بگم “لعنت بهت شیا جینگ شی!” حیف کراشی که اول سریال روت زدم😅
رابطه شاهدخت با پادشاه واقعا خیلی خاص و عالی بود تا حدودی منو یاد زوج دوم سریال نوولند مروارید گرفتگی نداخت با اینکه خیلی متفاوت بودن
کاش سکانس ها و داستانشون در حد نقش اصلی سریال بود یا یه سریال جدا داشتن
کسی سریالی با اون سبک میشناسه معرفی کنه
در کل داستان شاهدخت جذاب ترین بخش سریال بود
میشه لطفا سریال های چینی که شخصیت اصلی زن ژنرال هست معرفی کنید من از این سبک خیلی خوشم میاد منو یاد مولان میندازه
خوب بود. ولی میشد بهتر باشه. زوج سریال عالی بودن. هم داستانشون هم بازیشون هم زیباییشون
قشنگ ترین بخش کل سریال برا من اونجا بود که