دانلود سریال چینی قلب‌های سرنوشت‌ساز Fated Hearts 2025

 

نام ها: قلب‌های سرنوشت‌ساز

محصول: 2025 چین از شبکه iQiyi

ژانر: تاریخی | رازآلود | عاشقانه

تاریخ پخش: Oct 2, 2025

قسمت ها: 38

روز های پخش: هر روز

مدت زمان: 45 دقیقه

وضعیت: به اتمام رسیده

بازیگران:

Li Qin – Chen Zhe Yuan – Xia Meng

قسمت آخر اضافه شد.

زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.

خلاصه داستان: در سریال چینی دل های مقدر: در نبرد «پینگ‌لینگ» و در آستانه‌ی شکست پادشاهی «جین‌شیو»، کماندار سرخ‌پوش «فو یی‌شیائو» تیری به سوی شاهزاده بزرگ «فنگ سویگه» پرتاب می‌کند و سرنوشت جنگ را تغییر می‌دهد. اما اندکی بعد، او از پرتگاه سقوط کرده و حافظه‌اش را از دست می‌دهد. یی‌شیائو به دست خاندان «لینگ»، پزشکان ویلای پارسایان، نجات می‌یابد و به شکلی غیرمنتظره دوباره با دشمن قدیمی‌اش، سویگه، روبه‌رو می‌شود. سویگه، که گرفتاری‌های کنونی‌اش را به نبرد «پینگ‌لینگ» مربوط می‌داند، می‌خواهد از یی‌شیائو برای کشف حقیقت پشت پرده بهره ببرد. در حالی که یی‌شیائو نیز برای فرار از تعقیب، ناچار است از سویگه استفاده کند. این دو که روزی دشمن خونین یکدیگر بودند، حالا ناچارند برای بقا در دل توطئه‌ها و خطرات شهر «یو جینگ» به هم اعتماد کنند. در کنار کینه‌ها، خیانت‌ها و دسیسه‌های سیاسی، عشقی پنهان میانشان جوانه می‌زند ولی…

.

.

اطلاعات بیشتر سریال

امتیاز: 8.3 از 10 (میزان آراء: 84 نفر)

 

سازندگان سریال:

نویسندگان:

Qing Mei

 

کارگردانان:

Chu Yui Bun – Francis Nam – Gu Zhi Wei

 

سایر عناوین سریال:

عنوان بومی سریال:

Fated Hearts

قلب‌های سرنوشت‌ساز

一笑随歌

 

عنوان های دیگر سریال:

Wan Xin Ji
Xiao Ge Xing
Yi Xiao
Yi Xiao Sui Ge
一笑
笑歌行
綰心記
绾心记

.

دانلود تریلر

 

.

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده (سافت ساب)

E01: 480p720p1080p

E02: 480p720p1080p

E03: 480p720p1080p

E04: 480p720p1080p

E05: 480p720p1080p

E06: 480p720p1080p

E07: 480p720p1080p

E08: 480p720p1080p

E09: 480p720p1080p

E10: 480p720p1080p

E11: 480p720p1080p

E12: 480p720p1080p

E13: 480p720p1080p

E14: 480p720p1080p

E15: 480p720p1080p

E16: 480p720p1080p

E17: 480p720p1080p

E18: 480p720p1080p

E19: 480p720p1080p

E20: 480p720p1080p

E21: 480p720p1080p

E22: 480p720p1080p

E23: 480p720p1080p

E24: 480p720p1080p

E25: 480p720p1080p

E26: 480p720p1080p

E27: 480p720p1080p

E28: 480p720p1080p

E29: 480p720p1080p

E30: 480p720p1080p

E31: 480p720p1080p

E32: 480p720p1080p

E33: 480p720p1080p

E34: 480p720p1080p

E35: 480p720p1080p

E36: 480p720p1080p

E37: 480p720p1080p

E38: 480p720p1080p

 

.

 

زیرنویس فارسی

ترجمه اختصاصی پروموویز

تمام قسمت ها لینک VIP

تمام قسمت ها لینک رایگان


آموزش خرید اشتراک VIP

چند نکته که قبل از خرید اشتراک باید رعایت کنید

1. در هنگام خرید حتما از آخرین نسخه مروگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

2. از ایمیل معتبر برای ثبت نام استفاده کنید.

3. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید و اگر مشکلتان حل نشد، از طریق ارسال تیکت در پنل خود، باما در ارتباط باشید.

مطالب مشابه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

363
دیدگاه

180 دیدگاه ها
183 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
بیشترین پاسخ
116 ارسال کنندگان دیدگاه
تازه ترین قدیمی ترین پر امتیازترین
farnaz

واقعا نمیدونم چرا انقدر لایک‌هاش کمه مثلا من سریال اسیرزیبایی رو دیدم و اون لایکاش بیشتر بود درحالی که به نظرم این از اون خیلی بهتر بود، اینکه پوستر سریال اصلا شبیه بازیگرا نیست و خودشون خیلی بهترن کاش عوض بکنید.
به نظرم بازیگرا خیلی بهم می اومدن.

Solii

تا قبلا از این سریال حس میکردم ک بعضی از بازیگرا بهشون فقط سریالای مدرن میاد ب بعضیا هم فقط تاریخی وحقیقتا فک نمیکردم با ژه یوان تاریخی کنار بیام اما نظرم عوض شد:) نقشای گوگولیو و مودب وتمیز بهش میخوره شبیه بچه های مردمی ک مامانا میگن هستش😅 اما واقعا نقشو دراورده بود..
در مورد سریال هم دوستش داشتم بیشتر اوقات برام دیدنش هیجان داشت اما از یه جایی ب بعد خسته کننده شد برام..اون آخرا دیگه ب داستان شاهدخت

اسپویل کننده
و معشوق و عاشقش
بیشتر علاقه داشتم..

Pari

اهنگاشو نمیزارین

Zizi

چرا هیشکی این موضوع رو که پوستر اصلا شبیه چن نیست رو عنوان نکرد چرا انقد ادیت زدن قیافه این بچه رو🙁
ده قسمت آخر دیگ واقعا خیلی برای من حوصله سر بر بود جا داشت داستان رو کوتاه تر کنن خیلی کشش دادن
مثلا داستان اتحاد طوفان رو واقعا اخرش با یک خط جمع کردن😑🤦🏻‍♀️خب برای یک خط چرا اصلا وارد داستان کردیش🤦🏻‍♀️

motae-solo

این چه سمی بود من تو این وضعیت دیدم؟ باز شروعش خوب بود ولی با اینکه میدونم سریالای چینی یه مقدار کشداره، این دیگه فاجعه بار کشدار بود جوری که کلا بیشترش رو، رو دور سه و چهار نگاه کردم ببینم تهش چی میشه… اونم که پایان بندی‌ش بود

اسپویل کننده
۳۷ قسمت مخاطب رو کشوندن که اصل موضوع رو تو قسمت آخر جمع کنن
در مورد حکومت سوشا هم که
اسپویل کننده
واقعا مملکت رو دادن دست یه دختر احمق که بخاطر چشم و ابروی یه آدم غریبه، وطن و پدر و برادر و آبرو ش رو فروخت (در حالیکه کمتر از دو دقیقه دیده بودش)، تهش هم تو مملکت دشمن برا پیش بردن اهدافش آدمکشی و تن فروشی کرد؟
الان خوشحال باشیم؟ تعجب میکنم چینیا قبلا رو شرافت بیشتر مانور میدادن…تا اینجا مملکت چجوری اداره میشده!
اسپویل کننده
بابائه که روانی بود، درباریا که روانی بودن، داداشه که بچه و بی عرضه بود، خواهره هم که همه چی تموم…کلا تنها کاراکترای اصلی که از اول تا آخر آدم حسابی موندن سوی گه و یی شیائو بودن

fafa

یکی از بزرگترین باگای سریال اینه که بقیه شخصیتا با یه ضربه کوچیک تموم میکردن ولی شخصیت‌های اصلی هر دفعه که زخمی میشدن یا آسیب میدیدن در حدی که با خودت میگفتی خدایی با این آسیب آدم زنده نمیمونه ، بازم خوب میشدن

Michael2000

تقریبا یک ماه پیش شروع کردم تا قسمت ۱۵ بکوب دیدم از ۱۵ تا ۲۲ تقریبا دوهفته طول کشید همین الآنم هم که کامنت میذارم تازه تموم کردم حالا بماند که با دور تند دیدم واقعا اوایل داستان جذابی داشت
بنظرم می‌تونه واسه بعضی جذاب باشه و واسه بعضی نه سلیقه ایه
داستان شی یانگ برام جذابتر از داستان زوج اصلی بود

-Cyrus

اسپویل کننده
اونجایی که فنگ‌سوی‌گه فراموشی گرفت:)
این دقیقا حرف تو نگاهش بود به دختره…

-اگر یک روز فراموشی به سراغم آمد؛
کافیست فقط نامَت را در گوشم زمزمه کنی..
قلبم به یاد خواهد آورد دلیل تپیدنش را.
FatedHearts#

آب نبات منشی یو🫒

شیا جینگ یان با اینکه پادشاه و ادم خوبی نبود و مازوخیست بود اما بد به دل نشست😂 شاید بخاطر نوع دوست داشتن شی یانگ بود
یاد این جمله افتادم
قهرمان تو رو می‌کشه تا دنیا رو نجات بده ولی آدم بد کل دنیا رو می‌کشه تا تو رو نجات بده
فقط اونجا که بخاطر خودش نه اما بخاطر نجات شی یانگ و بچه اش التماس کرد🥺

آب نبات منشی یو🫒

الان که دارم نظر میدم نت مشکل داره و تگ اسپویل هم نیست پس کسی که ندیده ادامه کامنت رو نخونه
اوایل خوب بود بعد افت کرد انگار نویسنده ی ایده ای داشته اما نمیدونسته چطور ادامه اش بده
هر دو بازیگر زن و مرد نقش اصلی رو دوست داشتم اما شیمی بینشون اون حس دشمنی و کشش عشق رو نداشت
داستان نفرت مورونگ یائو ملموس تر از بقیه بود
و شاه جین شو (شیا جینگ یان) با اینکه انسان خوبی نبود اما فرد خوبی برای شی یانگ شد زوجشون رو دوست داشتم وقتی مرد دلم سوخت
در کل بد نبود

مه‌تا

اوا این پسره چقدر شبیه چانیوله. قشنگ نسخه‌ی چینیشه :’)

cherin

اسپویل کننده
اینم موضوع که اخرش شاهزاده خانوم حکومت به دست گرفت دیگه مسخره تر شد برای کلیشه شکنی باید همون برادر کوچیکه شاه میشد خیلی هم انسان و مهربون بود

cherin

اوایل سریال خیلی قشنگ بود بعد که پادشاه مرد حوصله سر بر شد صرفا به خاطر پادشاه چین شو ادامشو دیدم بازیگرش خیلی عالی نقشش رو درآورده بود خیلی لذت بردم از بازیش با اینکه اسکرین تایمش کم بود ولی نقشش خیلی ماندگار شد

Nino

جزو اولین سریالای چینی که دیدم بود
و فکر کنم اولین سریال چینی تاریخی که دیدم
در نتیجه هیچی توش واسم تکراری و کلیشه ای نبود😂
برعکس خیلی بهم چسبید که دختره اصلا ادا اطوار الکی نداشت و شخصیت محکمی داشت
اگه سریال چینی تو این ژانر زیاد ندیدید احتمالا خوشتون بیاد

Sarina

من بیشتر رابطه شاه جینگ شو رو با شاهدخت خیلی پسندیدم🤣🤣🤣

معصومه

من خیلی دوست داشتم این سریالو
و تنها سریالی بود که دلم برای همه نقش منفیا یه جورایی سوخت. به جز ملکه و باباش
یه جورایی همه قربانی و بدبخت بودن

sanadokht

خیلی قشنگ بود

mtaqi

بریم برای شروع این سریال

شوانگه🦄

سریالو تموم کردم.

قبلا با لیک ها و تیزرا فکر می کردم
بهم نمیان
ولی کاراکتر یوان انقد شاخ بود که اون جوجه ای که تو ذهنم ازش بود اصلا کم سن بنظر نرسید مقابل دختره.

انقد کیف می کردم از کل کل های شاهزاده پادشاهی این دو تا پدر و پسر.
یعنی جز معدود شاهزاده هایی بود زرتی پرتی سجده نمی کرد پدر غلط کردمو ببخشید…
تا موقعی که حق باهاش بود از هیچ مجازاتی ترس نداشت.

داستان شاهدخت جالب بود در کل

اسپویل کننده
برای هیچ کس از خودتون نگذرید،
و یا از خانواده تون.
اگه دوستتون داشته باشه
حاضر نیست بزاره هیچ کدومو انجام بدید

اگه میزاره یعنی دوستتون نداره.

من کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ گرفتم برای سریال…و شدت فیلتر انقد زیاد بود که بافت پوست و مو رو نمی دیدم
از واقعی بودن سریال کم شده بود.

شاه جین شو هم
حیف دیر وارد سریال شد
چقد عجیب بود
با اون حجم کثافتی که بود چطور این طوری جالب بود دیدنش؟؟😂مازوخیسم شدیدی داشت.

شاه با این که متوجه بود چه بچه های فوق العاده ای داره و یبار به جیانگشی گفت
بچه های من جونشو برای هم میدن و مث بقیه ی خانواده های سلطنتی به خون هم تشنه نیستن،قدرشونو ندونست.

برادری که تو باشی فنگ سو گه.
یععععنی ها قشنگ به معنای واقعی خانواده و حامی بودن رو تموم کرد در حق خواهرش.

امیدوارم خانواده ها اگه چند تا فررند دارن
دختر و پسر فرق نداره
همین طوری با محبت و با مسئولیت نسبت بهم بارشون بیارن
دنیای بیرون واقعا خیلی بی رحمه
احساس امنیت باید از خانواده و خونه شروع شه تا بتونی راحت تصمیم بگیری یا حتی اشتباه کنی.

در کل سریال خوبی بود
باکیفیت بود داستان و بازی ها جالب بود
جا داشت کوتاه تر باشه تا انسجام و هیجان کار حفظ شه.

دلا

خب بخوام خلاصه بگم زوج اول. بسیار کلیشه ای و تکراری
زوج دوم محشر بود اصلا دنیایی دیگه ای داشتن
که به گمانم از قسمت 22به بعد شکل میگیرن

Selham

سریال قشنگی بود، از اون سریالا نبود که بگم بازم دوست دارم ببینمش ولی اتفاقای غیر قابل پیش‌بینی زیادی داشت که همین منو تاآخر سریال کشوند. راستش آخراش میخواستم دراپش کنم ولی شی‌یانگ و شیا جینگ‌یِن باعث شدن ادامه بدم.
فکر میکنم اندازه‌ای که رابطه شاهدخت و پادشاه برام خاص بود، رابطه یی‌شیائو و سوی‌گه خاص نبود، خلاصه که بااینکه شاهدخت و پادشاه آدمای رو اعصابی بودن، باهم دیگه خیلی خاص و قشنگ بودن^^
و درآخر باید بگم “لعنت بهت شیا جینگ شی!” حیف کراشی که اول سریال روت زدم😅

^0^

رابطه شاهدخت با پادشاه واقعا خیلی خاص و عالی بود تا حدودی منو یاد زوج دوم سریال نوولند مروارید گرفتگی نداخت با اینکه خیلی متفاوت بودن
کاش سکانس ها و داستانشون در حد نقش اصلی سریال بود یا یه سریال جدا داشتن
کسی سریالی با اون سبک میشناسه معرفی کنه
در کل داستان شاهدخت جذاب ترین بخش سریال بود

khayat

میشه لطفا سریال های چینی که شخصیت اصلی زن ژنرال هست معرفی کنید من از این سبک خیلی خوشم میاد منو یاد مولان میندازه

Mahtab

خوب بود. ولی میشد بهتر باشه. زوج سریال عالی بودن. هم داستانشون هم بازیشون هم زیباییشون

Nafise

قشنگ ترین بخش کل سریال برا من اونجا بود که

اسپویل کننده
فنگ سوی گه و فنگ شی یانگ بعد اون همه دوری همه دوباره دیدن خیلییی ناز بود
منم داداش بزرگتر گوگولی میخاممم😭